Sunday, January 23, 2011

:: aKu SaYaNg KaMu ::

       "Awak tol ker awk syg saye?"..ermmm..sambil lihat gambar kenangan kami berdua di Genting Highland x lamer dulu.."hehe..awk dh wat saya rindu sgt kat awk walaupun kita bkn pasangan kekasih.."..hatiku berbisik..ntah maner silap nyer aku hari tu leh terpandang wajah jernih menatap mataku..ntah2 time tu dia dh pukau aku kot..maner taknyer sampai menyusuk ke hati,hempedu..limpa..package..hehe bak pepatah dari mata turun ke hati..tak pernah aku jatuh cinta pd seseorg mcm tu sekali...


        Ntah nape la..aku tertarik bila dia dukung seorang baby yg amat comel..hati ku dh terfikir yg dia ni mungkin menjadi bapa yg baik suatu hari nanti..hmmpp..baby tu plak bkn men suka ek ngan dia..hati ku betul dh tangkap cinta..hehe aku ni agk sensitif pd lelaki yg sukakan ank2..bkn aper dh tentu dorg ader ank..saat tu aku dh mula terbayang anak kami..hehe..hussshh! perasan baru kenal dh berangan nak ank ngan dia..hakzzz!!!..laaa..ner tau dia bknyer x ensem,ensem per..mata cepet mmg lah kegemaran aku..hakzz! cara dia lyn aku warrgg special sgt..g pun time jln2 kat genting sesen pun aku x kuar wet..sume dia yg support..heheh..mmg la kan klau dia mtk aku byr bil aper comfirm aku x kasik..hakzz!!..tiap kali dia menjeling kat aku aku akn pandang tempat laen..huhu..mau gugup jantung aku ni..klau aku tenung balik silap2 mate aku juling terus huhuuhu..



          Sehari aku ngan dia haritu..byk sgt kenangan aku ngan dia..syok sgt!!! terus terang aku happy kuar ngan dia..baik,peramah..x lokek ngan senyuman..sweett ar..hehe..ishhh..aku lak time tu dh luper diri maner x nyer org tu kwn2 jer ngan aku bkn nak aper2 pun..kiranyer baru first date la ni kan..ahakzzz! huffff! pnt gak aritu krtrg men mainan sume yg ader kat saner..rasenyer x rugi la sbb samer2 berani time tu..tp aku sbenarnyer wat2 berani hakzz! sampai nangis2 aku di pakse nek menda alah yg sebatang tuh..! spice shoot kot..ntah maaf klau slh spell aku mmg dh luper..hahaa..dh 4 thn yg lps...aper pun aku happy sgt haritu..saat manis tu aku rakamkan dgn camera..hari2 aku tgok2 kat pc..sampai skrg..hehe.. enjooyyy...! thx syg..kerana akhirnyer kau jadi milikku jua..selamanya...:) saya syg kamu...mmmuaaahhhh!

4 comments: